[Recenzie] Atlanta Sezonul 1

Atlanta este scris, regizat şi produs de Donald Glover, iar în rolurile principale sunt – Donald Glover, Keith Stanfield, Brian Tyree si Zazie Beetz.  Zazie Beetz a fost aleasă pentru rolul Domino în filmul Deadpool 2 care o să apară anul viitor.

Wow, nu îmi vine să cred cât de realist şi inteligent este acest serial!

Ce este Atlanta? o dramă? o comedie? Cred că puţin din ambele, serialul urmăreste drama prin care trece Earn, un tânăr care este la finalizarea unui mariaj, are un copil, care îşi găseşte foarte greu o slujbă, este falit şi pe cale să fie dat afară din casă. Da, nici mie nu mi-a venit sa cred, când am început episodul 1 nu am ştiut mare lucru despre serial, dar încă din primele minute m-a prins. Serialul îţi atinge orice fel de subiect, de la săracie, la rasism, la materialism, la valoarea unei persoane, de la rahatul difuzat de media pană la viaţa de gangsta rapper, totul intr-o manieră foarte inteligentă. Earn se oferă sa il managerieze pe vărul lui, Alfred aka “Paper Boi” un rapper care este la început de carieră, care are prima melodie publicată, doar că nu a avut un aşa mare impact, se lansează foarte mult atunci când comite o crimă, in acel moment imaginea lui ia amploare si incepe să fie cunoscut prin cartier, melodia lui este dată peste tot la radio, lumea vrea să facă poze cu el, dar lui nu îi place această faimă caştigată peste noapte, iar aici se abordează un alt subiect. În episodul 7 “Paper Boi” se află la un talk show, iar episodul este prezentat in formatul unei televiziuni generice, de la reclamele pentru maşini, la reclamele pentru aspiratoare, de la băuturi până la ţigări, talk show-ul ţine 5 minute, iar reclamele 15 minute, serialul ăsta o să te impresioneze, iar la sfarşit o sa iti doreşti mai mult. Pe parcurs o să vezi foarte multe personaje materialiste, chelneriţe care incearcă să le vandă absolut orice fel de mancare doar ca să ingroaşe nota de plată, dar cel mai important, evoluţia lui Earn şi Paper Boi  în această societate.

Eu personal iubesc acest serial, 10 episoade doar de pur realism, putină comedie, putină dramă, şi nici măcar odată nu o să te plictiseşti de el.

Rating: 10/10, vă recomand cu drag acest serial.